Mot swimmingpoolen och vidare!

Hej fina underbara!

Sitter hemma hos min kära mormor och önskar att jag haft min kamera med mig så jag kunde bjuda på några bilder. Men icke. Ni får hålla er tills jag kommit hem från simmhallen, då ska jag visa er urgulliga bilder på lilla Bullen som jag tog igår. Har även en drös med ego bilder i form av dagens trasor.

Hur har eran dag varit hittills? Det är ju fredag idag, kanske har ni några roliga planer. Jag vet att bästis jobbar stägning idag på BK i alla fall. Det är hon värd! MOHAHAH.

Känner att jag inte riktigt vet hur jag ska avsluta det här nu.. (ett vanligt och återkommande problem) så jag säger helt enkelt, AMEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0