En galen dag i Tranås




Karin höll i kameran idag och det märks, inga bilder men istället har jag hur många konstiga filmer som helst på min kamera.. Om jag bara visste hur man lägger upp dem på bloggen så skulle ni ha något att garva åt, vissa är mer störda än andra. Men jag vet inte om vi kan kalla någon normal?

Jag har i alla fall shoppat massor idag, jag vet inga kläder till min födelsedag, men idga är ett undantag dessutom va det alldeles för billigt för att räknas! För 230 kr har jag fått två par byxor, två linnen, en T-shirt, ett pannband och ett par skor! ´Det är helt sjukt billigt, annars hade jag inte ens fått ett par byxor för samma summa.

Vi besökte även lite second hand affärer och jäklar där fortsatte jag fynda. Halva priset på second hand är ungefär som gratis! Jag menar en kavaj för 30kr?! OOHHH Emmy är lycklig, inatt kommer jag sova gott utan min pojkvän vid min sida. Ska försöka ta lite bilder på kläderna, om inte annat så kommer det upp i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0