Älskade lön, välkommen!

Jaha gott folk är det bara jag som fått lön idag eller finns det några fler hårt arbetande människor där ute i vårt avlånga land? Känns i alla fall förjäklabra, nu är det bara två jobb kvar som jag ska få lön ifrån och det kommer nog på fredag, jo men jag mår bra.
Så i morgon firar vi med lite shopping i Tranås jag och min allra bästaste bäste vän i hela väärlden. Det är tydligen en outlet där med Monki och Cheap monday kläder om jag förstått rätt?

Men nu måste jag sova, puss.


Dagen efter lördag klädsel för att skjutsa Karin till jobbet klockan VÄLDIGT och allderles för tidigt; Nattlinne från mormors garderob, skinnjacka, pälsväst och överblivna leggins. Den satt som en smäck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0