25e januari 2011

Hej!

Sitter i min säng, utmattad! Jobbat hela dagen plus en himla träningsvärk från rundan igår! (Jag kommer bli så jävla smal ocn snygg!! OMG! )
Men tyvärr skulle min kära lägenhet behöva städas ikväll också, men har man satt sig i sängen kommer man inte upp you know?
Min kära pojkvän skulle själpt mig igår men tror ni vi städade eller? Helt rätt det gjorde vi inte. SUCK* så nu får jag städa själv, tråkigt men det måste göras. Kan någon ge mig en fet jävla spark i röven?

Saknar min Rikard redan, han gillar inte när jag säger Rikard, wonder why? Saknar min älskling då* Och vi ska vara borta från varandra till på fredag troligtvis, dumma Kristianstad och tester till lumpen som bara kommer ta honom ännu längre bort från mig. Hoppas han har dålig kondis. Elaka flickvännen här, hej!


Kommentarer
Postat av: fina

jag sa aldrig att jag "inte" gillade när du sa Rikard.. är bara ovant eftersom typ ingen kallar mig det :P haha <3

2011-01-25 @ 22:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0