24e januari 2011

Nyss hemkommen till min egen lägenhet jobb och solning har stått på schemat. Nu peppar jag med hög musik för en löparunda ut till mor och rida lite tjocka hästar. Förhoppningsvis hinner jag hem innan pojkvännen så att jag hinner städa. När man bara åker hem för att hämta kläder så blir det som ett slagfält.. Tror alla tjejer kan känna igen sig när man rotar igenom garderoben och helt plötsligt ligger allt på golvet. 10 ombyten är inget, det blir nog några hundra minst innan jag är färdig speciellt innan party som helgens lördag bestod av.

Jag har i alla fall mängder med bilder, som vanligt och jag lyckas ändå aldrig få upp alla men lovar att jag ska försöka den här gången så ikväll då jäklar. Puss på nosen.



Kommentarer
Postat av: Lucas

Snyggt! :D

2011-01-24 @ 16:04:11
URL: http://modegrabben.devote.se
Postat av: Amanda - blogg om mig.

sjukt snyggt armband?! Varifrån har du köpt det? ;)

2011-01-24 @ 16:15:47
URL: http://janniftamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0