23e januari 2011

God morgon gott folk!

Sitter hemma hos mormor iklädd nattlinne, leggins och pälsväst har precis ätit frukost och innan det skjutsade jag Karin till jobbet.
Igårkväll va vi bjudna till tingsgatan på inflyttningsfest. Det va faktiskt riktigt trevligt och idag mår man väl lite sådär får jag väl säga. Tur att man inte börjar jobba förrens klockan fem.
Kvällen avslutades som vanligt på sibylla men en pommestallrik och sedan hem mot mormor för kladdkaka och glass. Bättre avslut går väl inte att få?

Nu tänker jag bädda ner mig i sängen och mysa lite med datorn, kanske beställa hem lite kläder. Eller juste jag har shoppingförbud till mars.. Men en pälsjacka från tradera skadar inte. Vi hörs senare med ev lite bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0