Hejsan snöoväder!

Nu är jag hemma, vaken, brun och pigg :) Kom till arlanda runt midnatt, väskorna va försenade så vi styrde inte bilen hem mot östergötland förens vid 02.00. Adam och jag hade god lust att springa tillbaka in i planet när vi kände kylan! Fy vad kallt det är hade gärna stannat i Thailand tills våren kommer till lilla Sverige.

Vaknade för någon timma sedan kom hem halv sex i morse så sov några timmar och snart är det dags att ta tåget till skolan. Känner att jag har lite fel dygnsrytm, klockan är ju faktiskt 16.30 för mig. Ikväll kommer jag nog däcka som en liten klubbad säl, hehe.
Slänger nog in lite bilder sen, men just nu orkar jag ine ta tag i allt. Packade upp väskan förut, eller rättare sagt så tog jag allt och kastade i smutsen.. Skönt att slippa packa in allt.

Men nu saknar jag mina vänner väldigt mycket! Karin, Sandra, Hanna och alla. Mina små partypinglor :D Tar nog ett tidigare tåg till skolan så jag kan pussa på Sandra lite längre. Sen direkt efter skolan ska jag hem till söta Melvin pratade med honom i telefonen nyss, så söt! Adam och jag har köpt paket till familjen så ska överlämna dem. Hörs när jag får tid PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0