21a mars 2010

God morgon solstrålar!

Har ni hajat att jag fyller idag eller? Det hoppas jag annars blir jag lite surmulen.. Har precis fått frukost på sängen och några paket av mormor och morfar. Och innan dom kom hade jag legat vaken i en timma, är inte det de värsta som finns? Eller nu kanske det inte är så farligt men när man va liten. Ligga där i sängen och låtsas sova tills mamma och pappa kom in och sjöng. Nu kan jag säga att jag låtsades faktiskt inte sova och det pirrade inte i magen utav iver, mer huger i så fall, hehe.

Tänkte sätta mig och äta lite mer ordentlig frukost nu, sen ska jag göra en tårta och om jag hinner ut och rida Nova innan jag ska hem till mamma för att laga mat. Klockan fyra kommer gästerna. Tshüüsss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0