Naturkunskap

Nu är ag entligen i skolan, skönt! Fick sitta och vänta hos polisne sen på att dom skulle öppna. Och sen självklart så missade jag bussen..
Lyssnar lite på Sebbe och Andréas redovisning om kärnkraft. Ska börja skriva om maten på bordet snart, det ska ju vara inne på fredag.

Kom på att jag måste fixa några bra böcker som jag kan ha och läsa på stranden i Thailand. Och framförallt på resan dit.. Tar ju så jäkla lång tid, men det är de värt! Det är så himla vackert där, och deras pannkakor är underbara.
Ska också bli jätte kul och träffa familjen som äger ett hotel vi brukar bo på i Ao nang. Hoppas dom känner igen oss var ju två år sedan vi va där nu, tror jag?

Känner att jag bara snackar om Thailand men det är så sjukt vackert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0