Life is life

Har växt fast här så jag kommer inte ifrån datorn, tönt jag vet! =)
Men sitter och klickar runt snackar med Karin jäveln och annat folk... Orkar bara inte sova, och den här dagen har varit sämst, men men såna dagar behövs! Så puss på den!

Fast det är såna här dagar man vill gosa in sig i en varm famn sätta på en film äta godis och bara mysa med någon man älskar.. Suck, kärlek denna kärlek. hehe den kommer ta livet av oss alla! Men puss på den också, för den behövs tamme fan annars går man under, i alla fall jag!
Kärlek är på ett sett det bästa som finns och samtidigt det värsta, så jävla komplicerad! Eller är det bara jag?
Jag ska nog bli hora som jag alltid sagt, sex utan massa känslor! Kanon =) hah eller kanske inte.

                         /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0